free website stats program

2006-11-07

Winnerbäck bojkottar TV4

"Ni som ratats i 'Idol': Grattis, starta band och släpp fram krafterna! Jag hade också blivit ratad, garanterat!"

Så säger Winnerbäck i ett uttalande då han har dragit in sin annonsering i TV4 för att han är irriterad på mobbningen som kommer fram genom Idol. Själv kan jag hålla med honom men förstår inte varför han ska uttala sig över huvud taget. Winnerbäck och media har aldrig varit vänner och att ge sig ut och debattera mot dem är inget jag uppskattar. Håll din kommunikation till oss fans istället. Varför ens annonsera ut sin nya skiva? Den sålde ju guld första dagen och har nu sålt över platina.

För att citera ut låten Mareld:
"jag läser en tidning, jag ser vad det står
men det är inget jag bryr mig om, ingenting jag förstår
dom som skriver dom ljuger, allt är tvärt om
dom skulle mörda för pengar, skandalen är dom
jag såg ett dreglande lejon, stå på toppen och sa
jag ger bara folket, vad folket vill ha"


Artikeln

Inga kommentarer: