free website stats program

2006-11-12

En lista till

Har tagit en lista från Molles blogg, tack för det.

Ditt namn:
Fredrik
Är du snygg: Jo då, det tycker jag nog att jag är...
Hur tar du bort oönskad hårväxt: Rakar får jag nog säga... Ögonbrynen brukar jag dra lite i dock :)
Spelar du instrument: Gitarr, och sen låten TImglas på piano. Vackert...
Ligger Skåne i Sverige: Det är den stora frågan, men jag tror jag svarar ja.
Har du några danska släktingar: Nej.
Ditt mest överanvända ord: Här finns det nog många... "Ahh precis", "Kanon", "fantastiskt" m.m. Listan kan nog bli ganska lång befarar jag.
Dina första tankar när du vaknar: Idag var det, "så här tidigt ska jag väl ändå inte vara pigg?"
Är du hungrig: Inte nu, men lite kaffe vore dock gott...
Vart befinner du dig just nu: I min säng i Brämhult.
Vart bor du: I Brämhult för tillfället, men väntar på min nya lägenhet.
Vad har du för t-shirtstorlek: Oftast S, eller ständigt tror jag.
Är du bra på: Att skapa grafiska saker kanske.
Är du singel: Ja det verkar som det...

CD i stereon nu: Har mer eller mindre gett bort min stereo så jag vet inte vad som ligger i den nu... Men har säkert glömt kvar någon Winnerbäckskiva som ligger i den än...
Är du sexig: Måste väl tro på sig själv, så helt klar ja :)
Antal timmar sömn inatt: 5-6.
Tycker du om analsex?: Winnerbäck pratar bra om detta i Transit 99, lyssna på det.
Vem vet mest om dig: Vem kan det vara, Rebecka vet en hel del...
Vem vet du mest om: Oj då, svårt, är det Rebecka än kanske? Ja det får nog bli så.
Vad vill du ha just nu: Min lägenhet.
Snyggast i Skåne: Ja du, bra fråga... Känner ju bara 4 personer, och du ryker direkt Molle ;) (men söt är du) Men det får nog bli Thérese då, sorry de andra i lägenheten ;)
Vem hatar du mest i hela världen: Hmmmm....inte den blekaste.
Höger eller vänsterhänt: Högerhänt, men skulle vilja lära mig att använda vänster hand mer.

Vilka sjukdomar har du: Ja du, ring så förklarar jag...
Ditt mål i livet: Att utvecklas och göra det som känns kul.
Sängdags: Från 23 och framåt, har inget direkt slut.
Fobier: Har blivit lite spruträdd senaste tiden, varför vet jag inte... :S
Känner du en snygg kille: Ja visst gör jag det, här får väl du hamna då Molle ;).
Har du körkort: Ja.
Vilka cigg gillar du? Ingen här tror jag.
Brukar du svara på kontaktannonser: Nej.
Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja: Hade jag varit tjej hade jag valt Elminé, nu är jag ju kille så då vet jag inte, Kurt Cobain kanske?
McDonalds el Burger King: Burger King om det ska vara gott, McDonalds om det är en snabb lunch.
Mjölk i kaffet: Nej tack.
Röker du: Nej.
Svär du: Det kan hända, dock väldigt sällan, senast var nog när jag spelade innebandymatch och skadade mig, då råkadef jag nästan slå ner mamma med klubban oxå, men det är en historia för sig...
Sjunger du: Ja, för mig själv..
Duschar du dagligen: Det gör jag nog ja...
Har du varit kär: Ja.
Den starkaste du vet: Hmmm...Henrik Något.
Vill du gå högskola: Kanske, om jag hittar något roligt att gå.
Vill du gifta dig: Jo det hade nog varit roligt :)
Tycker du att du är attraktiv: Har jag inte svarat på denna frågan? Ja blir det nog.
Kommer du överrens med dina föräldrar: Ja inga problem.
Vad vill du arbeta med när du blir stor: Grafisk formgivning, eller något helt annat, bara jag får skapa.
Din hårfärg och frisyr: Mellanbrun, heter det så? Lite längre hår, men är nyklippt nu. Fast det är ganska långt ändå.
Kläder du hade på dig idag: Nu har jag kalsonger, t-shirt och strumpor.
Favoritfärg på kläder: Svart, vit och gärna någon färg som ploppar ut då.
För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden: Varierar, men oftast några hundralappar mot en tusenlapp eller fler.
Piercingar du har: Inga.
Har du glasögon: Nej.

Sov du ensam inatt: Ja det gjorde jag...
Vem sov du hos senast: Det måste varit i Malmö hos tjejgänget.
Druckit alkohol den senaste månaden: Ja.
Varit på dejt den senaste månaden: Definierar man dejt säger jag nej, inte dejt från min sida i alla fall...
Blivit slagen den senaste månaden: Nej, bara slagen i innebandyn, men det hör ju spelet till lite.

Inga kommentarer: