free website stats program

2006-11-13

Hypokondriker eller ej?

Ibland börjar jag fundera på om jag är hypokondriker... Det är väl för visso bara att kolla i journalen och inse att det som hänt har hänt på riktigt. Vet inte vad som hände igår under innebandyn. Igår fick jag världens lock, eller något åt det hållet i alla fall. Allt ljud blir helt skumt och det är som om jag har en torktumlare i huvudet :S Kom hem igår och fick gå och lägga mig klockan 21 för att jag inte orkade ta in andra ljud än det jag själv valde. Likadant på jobbet, jag sitter med egen musik i vänster öra för att då tar det bort det stora tryck som skapas... Konstigt men det fungerar. Vi har de inte lätt vi Molle ;) Döva som vi är...

Har lyssnat en del på Foo Fighters senaste skiva och den är grymt bra, kan verkligen rekommendera den... Annars är allt kanon :) Men varför ska det alltid vara något som strular?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hör av dig när du har ringt sjukhuset! :)

Bra att du har hittat foofighters skivan nu! Vilken av dom tycker du är bäst?

Fredrik Andersson sa...

Idag är det så mycket bättre att jag kommer inte ringa sjukhuset. Allt har återgått till det normala, men ska vara på min vakt och höra av mig till dem om det återkommer.

Det är första skivan som har tagit mig emd storm, för det är den enda som ligger på iPoden, den andra är bar ai datorn ;)

Tack för att du bryr dig...