free website stats program

2006-11-08

Rädslan är nu över...

För det första har dagen varit grymt lång, min dator kraschade på jobbet idag som så ofta känns det som, det är något som stör den och gör att den inte mår bra. Det var absolut inte i rätt stund då det är mycket att göra. Men jag fick sluta lite efter 11 i alla fall :) Får jobba desto mer imorgon istället.

Min stora rädsla har nu gått över, klippte mig idag och jag hatar att klippa mig, känner mig så tom när jag klippt mig, och det är som ett par nyinköpta skor. Det är oftast för kort. Bytte frisör idag så jag visste inte var det hela skulle landa, och det landade väl där det brukar, det blev för visso ganska bra men det känns ändå inte bra, får gömma mig en vecka eller två. Han plattade dock ut mitt hår så det blev helt rakt innan han började klippa, oj vad snygg jag var :)

Men nu är det kort, eller inte så kanske men kortare... Får börja platta när det är lite längre :D

1 kommentar:

Anonym sa...

plattång ja.. kom ihåg var du hörde det först ;) Jag tror iaf det blev jättebra :) Kram Therese