free website stats program

2006-11-17

Dagens...

Hittade denna Dagens-lista hos Fantastiska-Fyran

DAGENS VILL HA: Soffan Coffe från Mio. Finns i många varianter men vill ha en av dem, vilken får ni se någon gång.
DAGENS KLÄDSEL: Kom till jobbet i bara t-shirt och började frysa otroligt efter ett tag, febern kom till mig, så då hittade jag en tröja från GASP, riktigt skön tröja som var sådär mjuk och underbar :) Sen att den var i storlek L och är till för personer med väldigt stora muskler är en annan sak.
DAGENS SMINK: Inget idag, har det väldogt sällan :D Men det är ganska fint när man väl provat :) Inte blå iliner eller så utan lite mer neutrala grejer.
DAGENS FRISYR: Helt oiordning gjort, tycker man inte behöver göra det när man är sjuk.
DAGENS LÅT: Lovers Dream med Anna Ternheim, otroligt vacker låt med otroligt fin text.
DAGENS PLANER: Vila upp mig och bli frisk, äta och dricka gott...
DAGENS SAKNAD: Det är många jag saknar, vissa mer andra mindre, känner sig så ensam när man måste vara hemma.
DAGENS DUMMASTE: Hmmmm...ingen har varit direkt dum idag.
DAGENS SJUKA: ...
DAGENS DROG: Alvedon.
DAGENS ROLIGASTE: DVD.n på jobbet som vi kollade på :D
DAGENS FAVORIT: LP.n "Stackars hela Sverige"
DAGENS KRAM: Den som vågar kramas utan att bli förkyld kan få en :) Ropa på mig bara.
DAGENS KÖP: Blir lunchen då, det enda jag köpt och har råd med...
DAGENS GODIS: Tog en Werters innan, den var god :)

Inga kommentarer: