free website stats program

2006-11-18

En riktigt skön dag...

Allt började med att jag vaknade ganska tidigt, vid 09.00 tror jag, trodde det var söndag men insåg sen ganska snabbt att det var ju bara lördag. Grymt skön känsla. Sen tog jag det bara lugn och samlade mig för att åka ner till MacHuset och klaga lite på att min dator inte kommit från lagning än, har varit inlämnad i 6 veckor. Och när jag kom ner var den klar och hade visst varit det ett tag men ingen har ring mig. Mycket bra jobbat MacHuset...inte.

Sen blev det en fika med Ellie och Ellinor, riktigt trevligt. Efter det konkade jag hem datorn, tog det lugnt och sen skulle jag kolla på en gammal film tänkte jag. Tanken var att jag skulle kolla på Stockholm Maraton men den var överspelad av massa annat, kom in i ett program om barn istället. Grymt intressant, barnuppfostran är riktigt intressant och jag tror jag har många bra tankar inom det, men kan i och för sig ha helt fel också :D Har vissa pappa-förebilder i alla fall, så vill jag bli :) Med tanke på att Stockholm Maraton inte fanns på bandet har jag kollat på Bert den sista oskulden istället, vilken film...

Man kan sammanfatta lördagen som en riktigt skön slapplördag helt enkelt, ointressat för er, men grymt skön för mig...

Inga kommentarer: