free website stats program

2006-11-12

Fars dag och en månad kvar...

Då var det fars dag, en dag som känns ganska meningslös fast ändå ganska trevlig. Behöver ju inte ta mig så långt för att komma till det utannonserade fikat som är klockan 11 :) När ska barnens dag komma då? Eller så är det så att vi är så bortskämda ändå så vi har alla de andra 363 dagarna.

Det är för övrigt bara 1 månad kvar till jag fyller år idag, det är första året jag egentligen önskar mig något, jag tror till och med listan kan bli ganska lång.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Psst... Året har 365 eller 366 dagar :)

Kanske skulle du publicera önskelistan här?

Fredrik Andersson sa...

Visste att ngåon skulle kommentara det, men det finns en Mors dag oxå, då dras 2 dagar bort så därför har den i denna texten 363 dagar ;)