free website stats program

2006-11-22

En blåbärspaj får stabilisera upp hjärnan...

Ska träffa Emil snart och ta en fika, ska bli riktigt trevligt :) Sitter på jobbet nu och väntar ut tiden lite, är riktigt trött i hjärnan av all text som jag sitter med nu. Ringde för övrigt Jimmy och kollade om min Winnerbäck-singel hade kommit och den damp ner idag :) Riktigt roligt...

En rolig fundering har hoppat fram nu när jag surfade på Aftonbladet. De har lagt ut några av de brev som skickades in till bönderna i Bonde söker fru. Undra vad man själv hade skrivit om man skulle ge sig in i något sådant, bara en tanke som slog mig. Jag hade nog citerat Winnerbäck ;) Kanske från låten Om tiden vill ifatt: "Väntar du på nån eller vill du bli min?" Du sa "Vad svarar man på sånt?", jag sa "Man svarar nog ingenting"... Eller varför inte gå ännu rakare på sak, låten Av ingens frö: "Du har rock `n´ roll i dina bröst "

Förutsätter att det är tjejbönder om jag ska ha med den sista raden dock.

Nej du, tröttheten spelar visst ut sin roll här, nu är det nog bäst att jag drar mig och stabiliserar mig själv med en blåbärspaj.

2 kommentarer:

Anonym sa...

låt mig gissa... bakgården?
Helt klart stans godaste blåbärspajer!! :)

Fredrik Andersson sa...

Du gissade helt rätt :) Miljön där är dock inte riktigt i min smak rent hörselmässigt, menmen trevligt var det i alla fall...