free website stats program

2006-11-10

En livslista...

Surfade ut på Aftonbladet och fann denna listan som man skulle svara på, så det gjorde jag :) Svara ni också... :)

Är du nöjd med din kropp?
Ja ganska, vill lägga på mig lite bättre muskler och grundkondition bara.
Anser du att du rör på dig tillräckligt?
Nej, är på god väg :)
Ser du fram emot en ny dag?
Absolut.

Relationer
Har du en bra relation till din ursprungsfamilj?
Inga konstigheter här.
Har du någon relation där du kan berätta allt?
Ja, tack för det :)
Har du lätt för att släppa människor nära dig?
Relativt, längst in kommer dock inte många... Inte ens jag kanske? :D :S
Bävar du inför att stöta ihop med någon människa?
Nej.

Fritid
Anser du att du har ett givande liv utanför arbetet?

Ja då, men kan bli mer givande, helt klart.
Tar du dig tid för att fördjupa dig i dina intressen?
Försöker, går i perioder.
Ägnar du dig passionerat åt någonting?
Hmmmm... Passionerat är så starkt, men det gör jag nog, men vad kommer jag inte på på rak arm :D
Känner du att du utmanar dig själv mentalt utanför arbetet?
Kan jag nog göra mer...

Arbete
Är du nöjd med din huvudsysselsättning?

Mycket nöjd.
Är du nöjd med din ekonomi?
Ja då, den funkar...
Trivs du med dina arbetskamrater?
Ja!
Känner du att du utvecklas på ditt arbete?
Ständigt...

Till sist
Vilka personliga mål vill du nå inom 30 dagar?
Oj då, 30 dagar är inte mycket. Ett mål är att jag ska börja på Svenssons (gym) och vara där 2gg i veckan.
Vilka personliga mål vill du nå inom sex månader?
Just nu inga jag kommer på, men finns säkert massor...
Vad kan du göra den här veckan för att höja standarden på ditt liv?
Umgås med vänner och familj...
Vilka kvaliteter och egenskaper gör dig unik?
Ja du, positiv och hjälpsam, fast så unikt kanske det inte är...
Vad vill du att det ska stå på din gravsten när du lämnar den här jorden om cirka 120 år?
"Jag stängde aldrig nånsin några dörrar..."

7 kommentarer:

Anonym sa...

Då ska jag inte vara sämre! :)

Anonym sa...

Haha
Ska du skriva om tjejer på din gravsten? ;)

Fredrik Andersson sa...

Sofia: Hehe, vem säger att det bara handlar om tjejer egentligen? Man kan dra det längre än så. Säg att jag hittar min rätta någon gång, då har jag ju låst en dörr men det finns ju fortfarande massa dörrar kvar som man ska hålla öppna för att få ett spännande och roligt liv :) Något sådant kan man ju också tänka ;)

Anonym sa...

Det där kan man tolka som man vill :) Ditt svar är mångtydigt.
Men okej!

Anonym sa...

Det där kan man tolka som man vill :) Ditt svar är mångtydigt.
Men okej!

Anonym sa...

Haha Fredrik då!

Anonym sa...

Haha, jag tänkte inte på det! Det är ju Emils ledord i livet ju! Jag tror att det alltid kommer handla om tjejer ;)