free website stats program

2006-11-28

Levande dött öra...

När jag gick till jobbet lyssnade jag som vanligt på musik, stoppade in båda hörlurarna, har alltid den i höger öra för att jag hör lite bas och då skapas det i alla fall struktur. Men till min förvåning i morse tyckte jag att jag hörde bättre än vanligt, och när jag började fundera på hur jag har varit den senaste tiden har jag nog sagt förvånansvärt lite "Vad sa du?". Hör ju inte vidare bra men det kanske kan gå åt rätt håll? :D Något som går åt rätt håll i alla fall, haha!

Nu får tiden visa om det bara var någon inbillning eller om det kommer bli bättre. Har ju blivit lite bättre en gång tidigare. Så detta är väl steg 2 då :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

OJ. va ROLIGT!! :)

Fredrik Andersson sa...

Ja visst är det, märker ingen skillnad direkt men det kanske kan vara en dold skillnad eller något sådant. Kanske inte fattar vad jag menar...