free website stats program

2006-11-26

Ny lista...

Fick en lista av Therése, så här kommer min version av det hela :)
Fyra saker om mig -
Saker som du kanske eller kanske inte vet om mig

A) Fyra jobb som jag haft
1: Brevbärare
2: Konditor
3: Lagerråtta
4: Passungdom

B) Fyra filmer jag kan se om och om igen:
1: Kopps
2: V fot Vendetta
3: Sällskapsresan
4: Inside Man (bara sett den 1 gång men vet att den kan ses om :) )

C) Fyra platser jag bott på
1: Brämhult
2: Budapest
3: Bergsäter
4: Spital
Sen hur länge jag har bott på platserna är ju en annan sak

D) TV-program jag älskar att titta på (just nu)
1: Prison Break
2: Bonde söker fru
3: Nyhetsmorgon
4: Idol

E) Fyra platser jag har semestrat på
1: Greklan, kos
2: Ungern, Budapest
3: Österrike, Spital
4: Turkiet

F) Webbsidor jag besöker dagligen
1: En rad bloggar, tipsar gärna men då får ni fråga ;)
2: Aftonbladet
3: Tradera
4: Tv4

G) Fyra favoritmaträtter
1: Fylld kyckling med klyftpotatis och bearnessås (Stavning), kan det bli bättre?
2: Mammas goda ägg och räkor-grej, kan bjuda på det någon gång :)
3: Sushin på EEST, gillar du inte sushi kommer du göra det efter ett besök där...
4: Räkor/Kräftor

H) Det här äter jag bara inte
1: Isterband
2: Fiskbullar
3: Rotmos
4: Konstigt kött med mycket fett på...

I) Fyra ställen jag hellre skulle vilja vara på just nu
1: På någon strand med gott vatten, det hade inte varit fel, var som går bra...
2: Kanada och åka bräda...
3: Framför en brasa.
4: New York

J) Fyra drömyrken
1: Grafisk formgivare, (kanske åt något annat håll än det jag är nu...)
2: Florist, ja det trodde ni inte ;)
3: Fotograf
4: Brandman

K) Fyra favoritartister
1: Lars Winenrbäck, hmmm nu kom han visst fram igen ;)
2: Anna Ternheim
3: Foo Fighters, det lite äldre materialet.
4: Bruce, inte favorit kanske, men tar med honom för att retas lite ;)

L) Om jag vann 100 miljoner skulle jag:
1: Starta de (flummiga?) projekt jag ständigt går runt med, många tankar som vore kul att driva igenom.
2: Ge bort en del till de jag tycker är värda dem.
3: Resa lite här och där...
4: Anställa en kock :D

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gamle räven Bruce Springsteen som favoritartist? Jag trillar officiellt av pinn! =)

Fredrik Andersson sa...

Hahaha