free website stats program

2007-05-14

Jag är nog...vuxen.

Var inne på jossans blogg där hon har kollat sin vuxenpoäng. Med lite rädsla gick jag in för att se vad jag har, visste redan från början att jag skulle hamna galet högt upp. Så här blev det:

Din vuxenpoäng är: 21.6
Din ålder borde vara 40.7 enligt Sveriges Vuxenpoängsstyrelse

Ojdå, ditt test visar att du måste tagga ner lite. Du är lite för mogen för din ålder. Kanske dags att sluta använda ICA-kortet eller sälja bilen? eller varför inte beställa en resa till Kos?
Tips på saker att göra för att få mindre poäng
Börja drick öl.
Åk till Hultsfred, dvs festivalen, inte staden.
Flytta ihop med några kompisar.
Ge dina krukväxter till grannen.
Sälj din bil, det är omiljövänligt.

Måste ju få försvara mitt svar lite ;)
Öl dricker jag utan problem.
Skulle åkt dit i år om inte det varit så dåliga band...
Kollektivboende är inte min grej.
Växter är vackert och så många har jag inte.
Bilen...hmmm...nej!

Jag får väl göra något åt detta...jag återkommer.

10 kommentarer:

~Lala~ sa...

*gapflabb*

Fredrik Andersson sa...

Nu ska du inte vara sån :( :P

Anonym sa...

*tss* Dåliga band. Imorgon släpper vi min scen. Och därmed basta.

Fredrik Andersson sa...

anna; Visste att du skulle skriva så :P

Anonym sa...

*ler* Du visste inte att jag skulle skriva att vi släppte min scen imorgon i alla fall.. =)

Fredrik Andersson sa...

Anna, nej det visste jag ju inte. Så jag kanske kommer ändå ;)

Anonym sa...

Ha ha.. Jag gjorde oxå testet och blev 31!! shit jag trodde jag var omogen=)

Fredrik Andersson sa...

Bettan... Haha, man får leka med ballonger till man är 35, så du har några år kvar...

Anonym sa...

Jag blev 28.. de va ju inget speciellt roligt med det ju :(

Fredrik Andersson sa...

Hehe, men tänk om du hade blivit 40, hade det varit mycket roligare?