free website stats program

2007-05-30

Äntligen...

Äntligen ska jag få komma till en läkare, på heimdal. Äntligen möts jag av en sköterska som tar en på allvar och undrar och ifrågasätter. Hennes första reaktion var varför ögonläkaren inte gått vidare med min huvuverk. Äntligen sa jag glatt i telefonen att jag har någon mer på min sida. Tyvärr var lite läkare lediga och borta men på fredag ska jag troligen få komma.

Men att man ska behöva sitta i telefon så mycket som jag har gjort, hade jag nekats på Heimdal hade jag åkt till akuten för att få träffa en läkare... Vart är den svenska sjukvården på väg? När jag ringde trandareds vårdcentral var hon bara tjurig för att mina pengar går till Heindal för att jag bor närmast den, men snälla nån, när försvann människovärdet. Det är tredje gången jag har blivit dåligt behandlad där, så nu ska jag aldrig sätta min fot där något mer. Så gå aldrig dit, man får gå var man vill så utnyttja det!!!

2 kommentarer:

Brunkullan sa...

Ja uschiamej!! Se till att få alla tester gjorda nu innan du går därifrån!!
Lycka till
Susanne

Fredrik Andersson sa...

Susanne: Ja det ska jag verkligen göra, jag ger mig inte i första taget. Är envis när det kommer till sjukvård...