free website stats program

2007-05-11

Någon som vill köpa lite pinnar?

Jag fattar inte vad jag tänker på eller med, vart är huvudet när man som mest behöver det? Ni som har varit hemma hos mig vet att jag har en vas med vita pinnar i, trodde det skulle bli snyggt men jag gillar det inte något vidare. Men det har fått vara så. Igår ställde jag vasen på min TV-bänk och såg redan att det blev lite bättre, men att jag ville ha något stort grönt i istället för att få mer liv och inte så vitt. Väggarna är ju vita också. Så jag åkte till blomsteraffären som nästan mer är en inredningsaffär, där kom vi fram till liljor, gröna strån och, tro det eller ej, pinnar. Hur i hela friden kunde jag köpa pinnar, denna gången var det dock svarta och skruvade. Men när jag väl började arrangera blev det så fult så det var bara att ge upp. Liljorna står i en vas i fönstret, de gröna stråna åkte i papperskorgen, de svarta pinnarna är ställda i ett hörn för att snart försvinna in i garderoben, de vita pinnarna är tillbaka i vasen och sist men absolut inte minst så har det dragits en del pengar från mitt konto till ingen nytta...

Fick dock ett brev på posten idag med lite foton, de ska upp i rummet och det kommer bli riktigt bra. Så då åkte jag ut och köpte lite ramar. Detta har räddat upp min kväll, för nu är jag glad igen :)

Inga kommentarer: