free website stats program

2007-05-11

Idag ska jag leva efter mitt horoskop.

Börjar skriva detta blogginlägg för att snart surfa in på horoskopsajten och se vad den säger, just idag tror jag att det kommer stämma bättre än vanligt. Vad vet jag? Jag har ju inte börjat läsa än.

Nu ska vi se...
Tur
Allt ser ljust ut nu. Lyckan ler emot dig och framgångar lär inte vänta på sig. Otur i spel med siffror kan dock förekomma.

Ser skönt ut, dock ska det inte bli någon Black Jack nu då.

Hälsa
Inga infektioner biter på dig, du känner dig frisk som en nötkärna. Gläd dig åt detta!

Hmmm...Jag har ju varit sjuk nu i minst 4 veckor, men detta kanske är ett bevis på att det är påväg åt rätt håll?

Ekonomi
Tveka inte att i dag göra ett länge planerat inköp. Det ser ut att vara en god investering.

Ohhh, detta gillar jag, vad ska jag nu investera i? Eller tänker horoskopet på de mattor jag köpte igår och gjorde mig fattig? Hmmm, kanske ska hålla i pengarna ändå.

Arbete
Det flyter fint på ditt arbete nu. Din insats uppskattas både av dina kolleger och av dina överordnade. Fortsätt så här.

Känns skönt, fick riktigt god respons av en kund igår och bra mail idag. Så visst, detta stämmer fint... :)

Kärlek
Det blir antagligen en tämligen händelselös dag när det gäller kärlek. Det positiva är att du får mer tid för dig själv.

Jaja, det låter ju skönt på sitt sätt...

Relationer
En vän kan tycka att du inte ställer upp i många sammanhang. Du behöver dock bara påminna denne om några saker för att kritiken skall tystna.

Jobbigt, men det är väl bara att komma på kritiken.


Det var ju inte så illa, ganska bra om jag får säga det själv. Kommer bli en kanondag idag då.

Inga kommentarer: