free website stats program

2007-05-24

Dagens resa...

Då kom jag upp lite för sent i morse, tänkte att jag skulle tagit ett bad innan men det blev lite tajt. Duschade snabbt för att sedan åka till läkartiden. Väl där fick jag samma läkare som förra gången, en riktigt bra rackare.

Resultatet vad det samma som förra gången, inga fel hittades. Bara att jag har lite sämre syn på höger öga som jag har påpekat. Han trodde huvudverken kunde bero på det, jag hävade dock att det inte stämmer men la också orden att jag kan ha fel bakom mig. Detta gjorde att jag åkte ner till optikern för synundersökning där och han fick samma resultat men tyckte inte ens att jag behövde ha några glasögon. Men jag föreslog ändå att jag vill ha linser på höger öga för att balansera upp synen fullt ut och på så vis se om huvudverken beror på synfelet eller inte.

Så nu har jag linser som känns aningen bökigt nu i början, är lite kass på att få ut dem men det ska nog gå... Sen verkar ju huvudverken vara kvar än så länge, men alldeles för tidigt att säga än.

Inga kommentarer: