free website stats program

2007-05-23

Läkartid inbokad...

Då har jag äntligen fått en tid till ögonmottagningen imorgon. Det är ju så att jag har mått relativt dåligt den senaste tiden, har haft en huvudvärk som inte heter duga. Det har varit riktigt jobbigt och nu har jag börjat se lite sämre igen på höger öga. Är från slaget jag fick på innebandymatchen för ett tag sen. Ringde ögon igår och jag blir så less på att man inte blir tagen på allvar, hon ville först boka in en telefontid imorgon med en läkare, men det vägrade jag, när jag fick fram att jag spydde i måndags fick jag det så långt att hon skulle visa anteckningarna för en läkare idag på morgonen. Jaja, hon ringde i alla fall idag, säkerligen en klok läkare som läste det och insåg att jag behövde komma in för ny kontroll... Så imorgon ska jag vara där 8:20.

Jag återkommer...

2 kommentarer:

~Lala~ sa...

usch då
hoppas det går bra och att dom hittar felet.... kram

Anonym sa...

Skam den som ger sig!
Med myndigheter etc gäller det att inte ge sig - på dem bara!