free website stats program

2007-05-09

Dagens funderingar.

  • Brago går alldeles utmärkt att äta även till frukost.
  • Japanska pojkband är inget att ha, riktigt dåligt!
  • När man har 8 myggbett på rad på benet, är det samma mygga som har gjort alla då?
  • Varför stänger alltid grannen dörren fort om han/hon är påväg ut på morgonen för att hämta tidningen om man kommer ner klar för att gå till bilen? I dag drog tjejen på första våning igen dörren precis framför mig när jag kom ner som om jag inte sett henne även att vi hade ögonkontakt....hmmm.
  • Varför slutar jag inte hosta och känna mig matt? Nu har jag ju varit sjuk i massor av veckor, igår la jag mig 21:00, kollade för visso lite på Kopps men somnade relativt fort. Får se hur denna dagen fortlöper men jag känner mig kass...
Ha det...

3 kommentarer:

~Lala~ sa...

haha don't talk shit about japanese boybands... ;) :P
vilka har du lyssnat på?

jag tror fidde behöver semester...

Fredrik Andersson sa...

Det finns ju 2 svenskar som skriver texter till en japans låtagentur som har massa pojkband. Hörde en låt på radion idag då de var hos Adam & Gry, fast du är nog inte uppe vid 7 på morgonen ;)

Om semestern, ja kanske det. Jag kommer ju på lördag, då tar jag mig lite semester :) weee!

Anonym sa...

På fundering A svarar jag: Jag vet o med mjölk smakar det ännu bättre!

På B svarar jag: e några pojkband nåt o ha?

På C: antagligen inte samma mygga. Dem arbetar i flock och i tystnad..

På D: Antingen är det för att dem inte vill bli sedda före första kaffekoppen eller så är det för att dem är vrålsvenskar a la programmet " HIPP HIPP" (du vet när dem lär ut hur man blir svensk till invandrare.. att man tittat i nyckelhålet innan man går ut så man slipper stötta på ngn granne)

På E: Hoppas du mår bättre snart! Dock tvivlar jag på att allt ditt tittande på Kopps gör ngn nytta :P

Ha det själv :)
Kram.