free website stats program

2007-05-13

Festen

Får ta och tacka för en riktigt trevlig fest och vistelse i Malmö. Det var riktigt roligt att träffa folket igen, nu har jag ju börjat få mer kläm på er där nere vilket är roligt.

Även här finns det nog lite tankar och iakttagelser.

  • 27 år, ja tänk när man får den stora äran att bli det.
  • Mellangrädde var inte helt dumt att ha i Chees caken, även om det var jobbigt att vispa. Man måste ju tänka på figuren eller hur var det? I och med att den helt plötsligt blev nyttig var det ju kanon när Bettan matade oss med denna goda efterrätt.
  • Schlagern var väl ingen höjdare, bra att TV:n tystades ner efter The Ark.
  • Ballonger kan vara roligt att smälla, personligen ställer jag mig nog inte bakom det argumentet men vissa verkar göra det.
  • Ska man ge en utmärkelse till någon så blir det Bettan, du blir festens raket (positivt alltså, hehe)
Tack Therése för en grymt trevlig fest och dag idag.

10 kommentarer:

~Lala~ sa...

haha dom där jäkla ballongerna asså... idag plockade jag upp minst fem ballongbitar bara i vardagsrummet... :P
kul att du va här fidde! nästa gång får det bli lite mer dans bara ;)

Anonym sa...

tack för igårnatt fredrik!
Du gjorde underverk för mitt hjärta :)
(igen!)

Kram!

Fredrik Andersson sa...

Lala: Tack själv, dans ja, nästa gång kanske jag är mer sugen ;) Men du skulle varit med på tåget, jag och Ts mamma dansade loss som galningar i Bistrovagnen!

Sofia: Tack själv, en punkt skulle ju varit kindpussen ;) Hör av dig om det är något :)

Anonym sa...

Skoj att läsa att du tycker mer och mer om vår fantastiska stad ;)

Fredrik Andersson sa...

Jossan, ja den är skön :) Än har man ju inte blivit bjuden upp på terassen dock, det såg riktigt bra ut. Men det kanske kommer, haha!

Anonym sa...

Tack Fredrik, de värmer=)

Anonym sa...

Det ska vi säkert kunna ordna i sommar eller hur! Du bjuder dina vänner och jag mina så fixar vi värsta partyt!

Fredrik Andersson sa...

Jossan: Låter riktigt bra :) Detta får vi inte glömma...

Anonym sa...

Nä nästa gång jag fyller 27 så hoppar vi mellangrädden o kör på the real deal :D

Tack själv Fredrik. Riktigt kul att du tog dig tid o komma ner.. det blev ju värt besväret sen me ;) :P

Fredrik Andersson sa...

Therese, ja visst var det värt besväret, partyt i bistrovagnen med din mamma var ju grymt...eller nåt ;) :P