free website stats program

2007-05-18

Jag är SÅÅÅ smart...

Jag har vetat i ungefär 3 veckor nu att jag måste ha nya skor, ska göra nya inlägg på måndag och jag kan inte med och gå och göra det till ett par skor som det är hål rakt igenom. Då tror han jag är helt dum i huvudet.

Idag fick jag för mig att jag skulle fixa mitt lilla problem, men helt plötsligt kom nästa. Det är vårmarknad i stan och folk överallt. Varför just nu, när jag behöver ett par skor? Jag trängde mig fram och gick runt men blev så galet trött på allt folk, tänkte tanken på vart kläder/skor är relativt dyrt, där bör det ju inte vara så mycket folk. Så sagt och gjort gick jag till STUK, där fick jag andas ut, hitta ett par skor, betala, åka hem och bara njuta över att inte trängas bland massa folk. Så det slutade bra till slut!

7 kommentarer:

~Lala~ sa...

vad blev d för pjux?

Anonym sa...

Skorna blev godkända av mig oxå o det var ju det viktigaste ;) Dem var grymt snygga! I'm impressed! Köp fler!
Puss

Anonym sa...

Jag tror verkligen att du "beövde" ett par nya skor=) eller hur?;)

Anonym sa...

ojoj.
"puss"
Vad hände med "vänner"?
Jag tycker du ska blogga om din tolkning på "vänner" efter gårdagens diskussion på Swing ;)

mohaha

/sofia

Anonym sa...

Vänner kan faktiskt pussas me.. det har vi ju bildbevis på från min fest ;)

Fredrik Andersson sa...

Lala, det blev ett par snekaers men lite finare. Ibland tycker jag dem är fina, men uppgifrån känns de inge bra, men jag kanske vänjer mig. T har ju gett ok så ;) hehe

Bettan: visst behövde jag dem, nu "behöver" jag bara ett par till!

Sofia, Therése; ja vänner kan pussas, och det är ju bra :)

Anonym sa...

hehe.
Okej, jag viker mig ;)