free website stats program

2007-05-28

Stukfesten

Nej då, jag har inte glömt av er, det har bara varit så mycket att jag inte kunnat skriva. Antingen har jag varit för trött eller stressad. Men här kommer det.

Det kändes riktigt lurigt att gå på fest med så många som man inte känner och inte har något syfte att vara där heller... Jag är förvisso en person som gillar att träffa nya människor så det såg jag inte som några problem.

Vi kom några minuter för sent, kändes inte bra att vara allt för tidig, och väl där kändes det lite stelt. Det var riktigt många jag inte kände igen men det var trevligt ändå. Slog oss ner vid ett bord och drack öl/vin och åt snittar och snacks. Sen slank det ner en och annan korv med, var ju hungrig.

En DJ spelade riktigt skön musik och en annan la till lite trummor ibland. Riktigt riktigt bra, ni skulle sett vad jag dansade på borden ;) (eller nåt sånt).

Det roligaste mötet var nog ändå hon som sålde mina byxor till Idol, har sett henne massa gånger ute men inte kopplat att det var hon. Samtidigt som jag har saknat henne på Stuk då hon gav mig otroligt bra hjälp. Men nu är hon återfunnen.. Dock jobbar hon inte kvar...

Sen att Emil dansade med Karin Dasivlva (stavning?) var också grymt. Att Emil kan dansa så som han gör visste jag inte. Riktigt bra!

Sammanfattningsvis var det en grym kväll som avslutades på X&Y med en snabb öl innan det bar hemåt, skulle ju upp och jobba dagen efter och när klockan ringde mådde jag inte hundra, får så ont i huvudet av rödvin ibland och när jag vaknade fattar jag inte varför jag skulle på rödvinet :S

Den enda missen som gjordes var att jag missade Smith, hur kunde jag göra det. Förstår det inte än...

7 kommentarer:

Brunkullan sa...

Jamen det låter ju som en riktig kanon kväll det!
Och hur går det med stugan?:-)

~Lala~ sa...

carin dasilva? hon är ju riktigt snygg :) varför dansade du inte också med henne? ;)

Farsan_Baloo sa...

Hejsan

Ny runda i Solidaritetsbloggen. Den här månaden går vår hundring till förmån för Röda Korsets insamling till världens mammor.

http://delameddig.blogspot.com

mvh / Marcus

Fredrik Andersson sa...

Susanne: Ja den var lyckad. Mår lite kasst så därför har stugan legat nere ett tag. men jag hoppas komma på benen igen så jag kan ta tag i det.

Lala: Jo visst dansade jag ;)

Anonym sa...

Haha jag märkte inte ens att det var Carin da Silva du prata om! Hoppas verkligen du tog dig en svängom med henne annars blir jag sur ;) (va inte brorsan hennes där? Han e snygg ;)

Sen kan jag meddela att jag såg Smith för första gången o det var RIKTIGT BRA! :P ;)

Fredrik Andersson sa...

T: Jo då, pratade med honom....
Visst var det, sista avsnittet nu på torsdag, missa inte!

Emil sa...

Haha, jadå, visst svänge det bra bland alla kläder? ;D