free website stats program

2007-03-15

Vilken hemsk dag det var igår...

Jag slutade jobbet med vetskap om att jag hade match på kvällen klockan 20:00. Åkte till City för att handla mat och ville laga något riktig gott, så det blev färsk pasta, grillad kyckling och Basilika & Tomat-cream fresh. Efter jag hade ätit det och landat lite fick jag så grymt ont i magen, var länge sen det gjorde så ont. Glasstävlingssmärtan låg i lä. Jag deckade i sängen och när klockan blev 19 funderade jag på att ställa in matchen. Men jag åkte och testade ändå. Det gick relativt bra med magen, dock förlorade vi. Sen kom jag hem och deckade i sängen igen. Och nu är det morgon, magen mår bättre och jag är glad :)

Vad kan ha hänt igår tro? Kycklingen kan det nästan inte vara då det kom för fort... :S

Inga kommentarer: