free website stats program

2007-03-14

Borås - Trendstaden!

Var inne på Jossans blogg och läste om att Malmö var den trendigaste staden, Aftonbladet har listat. Så då slog tanken mig på vart Borås var på denna listan, inte ens med tänkte jag. Det är ju inte ofta jag får god respons över min placering i Borås. Det händer ju inget här (?)... Men kolla vart vi är placerade, som nummer 2. Det är inte illa. Nu har jag ju problemet att nästan alla som läser denna bloggen bor i Malmö, så jag åker ju dit ändå. För ni ligger ju 1.a. Jaja, får hoppas att ni inte märker er placering ;) Borås är grymt helt enkelt! Haha!

4 kommentarer:

~Lala~ sa...

haha yes! vi ligger 1:a! how the hell hamnade b-town 2:a??

Fredrik Andersson sa...

Du har ju inte bott här på ett tag, så oh vad du har missat ;) Men jag tror det beror mest på att jag bor här, så flyttar jag så faller vi nog ut ur listan. Du ska veta vilken position jag har fått här i Borås ;) :P

Anonym sa...

*skrattar* Jag såg inte ens att Borås låg som 2:a. Grymt! Undrar vad det är som gör Borås så hett bara.
Är det du Fredrik?

Fredrik Andersson sa...

Klart det är! Vad annars kan det vara?