free website stats program

2007-03-18

Lila ögonskugga...

Vilken konstig helg det har varit hittills, igår spelade vi innebandyturnering och gick bra mycket längre än vad vi trodde vi skulle göra. Åkte ut i kvarten, men hade lika gärna kunnat vinna den. Var grymt trött när jag kom hem och somnade runt 17 (tror jag), sen ringde T runt 20 och jag svarade "Spraya", hmmm... Sen gick jag och la mig i sängen istället och har sovit ända till 9 på morgonen, mycket sömn blev det.

När jag kollar mig i spelgen nu har jag lila ögonskugga, i 2.ra matchen igår fick jag ett slag som träffade ögat, tur nog inte i ögat eller direkt på ögonbrynet. Men jag kan ju vara glad över att jag är snygg i min lila ögonskugga.

2 kommentarer:

~Lala~ sa...

haha du ska nog inte svara i telefonen när du sover då.. ;)

vad hände med alla roliga listor?

Fredrik Andersson sa...

Nej jag ska nog inte det. Det är andra gången jag pratar med T samtidigt som jag drömmer :D haha. Förra gången var jag på Liseberg...

Listorna ja...hmmm...de kommer. Ska leta upp en nu då ;)