free website stats program

2007-03-01

Dagens reflektioner.

Det har varit en dag som har speglats av grymt mycket prat, skratt och allvar. “Praktikanten” kom till jobbet igen, hon ska vara där när hon inte jobbar på CDON. Det var riktigt skönt att hon kom för hon kan hjälpa mig grymt mycket nu, det känns bra :) Vi kom in på riktigt bra diskussion om livet under frukosten, alla var engagerade utom jag. Jag satt mest och lyssnade och funderade på vad jag själv tänkte och tankarna faller verkligen isär. Jag tycker kristna kan vara så grymt skeva och konstiga och jag förstår hur Praktikanten och Göran tänker när de resonerar. Vad tror jag egentligen på, ja du, bra fråga (?)...

När jag skulle gå insåg Göran hur långt hår jag har, jag sa då att jag skulle klippa mig nästa vecka, men de tyckte jag skulle spara ut ännu längre, ja du, det får vi se hur det blir med det. Ni ska se mig när jag står framför spegeln och sätter upp håret och faktiskt tycker jag ser bra ut :) haha!

Inga kommentarer: