free website stats program

2007-03-06

Tavla | Del 1

Jag fick ju för mig att jag skulle göra en tavla så jag satt och funderade lite på måttet och vart jag ska ha den. Den är anpassad så den kan placeras ovanför soffan men kan lika gärna hamna på andras tällen som på tippen. Vi får se!

Här kommer arbetet utföras och tavlan är uppsatt för att kunna sprejas. Måttet är 150*80 cm

Basfärgen kommer vara vit så här är den sprejad en bit på vägen. Sprejburken tog slut så jag kommer få köpa en till innan den vita är klar.

Nu återstår det att se vart detta kommer ta vägen, den som lever får se...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad spännande! Hoppas att du sätter in en bild på det färdiga verket!

Fredrik Andersson sa...

Absolut, det kommer kunna följas här på bloggen är det tänkt. Så det kommer upp en ny bild senare idag ;)