free website stats program

2007-03-19

På Therése begäran

Då kommer en till lista på Therése begäran. Hoppas det löser lite i eran tentapanik. Det var den roligaste listan jag hittade, inte så kul dock. Menmen, läs på!

Tio första:
Första bästa kompis: Får nog bli My, tätt följt av Gramse...
Första bil: Den jag har nu, en Audi A3.
Första kärlek: Oj då, det var nog My här också. :)
Första husdjur: Någon ödla tror jag.
Första semester: Var nog ner till Ungern.
Första jobb: Hmmm...svår fråga, kan det varit Posten. Nej det var det inte, minns inte helt enkelt.
Första köpta skiva: Första skivan med Speed of sound enterprise.
Första riktiga kärlek: Öhhh...definiera första så kan jag återkomma!
Första piercing: Det ni ;)
Första konsert: Måste väl varit någon Sommar-Torsdag här, vem vet jag dock inte.

Nio sista:
Sista alkoholdrycken: En öl igår på Lisa Ekdahl.
Sista bilfärd: Till jobbet idag.
Sista filmen du såg: Sov ju till Bond i lördags, får bli den.
Sista ringda telefonsamtal: Ringde T igår, var nog det senaste...
Sista bubbelbadet: Var länge sedan, men senaste badet var igår.
Sista spelade CD: Sonar | http://www.myspace.com/sonarsession
Sista kyss: 2 veckor sen då, om vi räknade rätt igår, haha!
Sista gången du grät: Hmmm, kommer inte ihåg, men inte så länge sen tror jag...
Sista måltiden: 2 cheesburgare i Göteborg igår, ingen frukost än...

Åtta har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar? Nej
Blivit arresterad? Nej
Blivit kär vid första ögonkastet? Ja
Varit på tv? Ja eller min ryggsäck i alla fall :)
Fått ditt hjärta krossat? Ja det har hänt...
Sagt att du älskar någon utan att mena det? Nej
Haft ett one night stand? Nej.
Busringt till nån? Ja då.

Sju saker du har på dig:
1. Kalsonger
2. Strumpor
3. T-shirt
4. jeans
Det var det jag hade på mig :S
Dåligt med accessoarer helt enkelt...

Sex saker du gjort idag:
1. Vaknat
2. Konstaterat att jag måste kolla upp synen då jag ser suddigt.
3. Kört bil
4. Rasat över att det snöar
5. Skjutit upp tiden att gå upp
6. Jobbat

Fem favoritsaker (Ingen speciell ordning):
1. iPoden
2. Kanelbullarna på Orion
3. Min tavla från Walldesign
4. Live-framträdanden
5. Lägenheten

Fyra personer du kan berätta allt för:
Jag har nog ingen jag berättar precis allt för.
Ni vet själva vilka ni är, så ta åt er om ni känner er berörda.

Tre val:
Svart eller vit?
Svart
Sommar eller vinter? Sommar, med platser för skidåkning. Det var en bra kombination tycker jag :)
Choklad eller chips? Choklad, helt klart!

Två saker att göra innan du dör.
1. Att leva livet så jag är nöjd när jag dör.
2. Att inte följa någon konkurrents bakljus... ;)

En sak du ångrar:
1. Hmmm...återkommer till detta, just nu kommer jag inte på något.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack så mkt! Way more fun än det jag sitter o läser nu..:D