free website stats program

2007-03-18

På Nattis begäran.

Natti krävde en lista, hittade dock ingen rolig som jag tidigare inte haft, så det får bli denna. Ni får nöja er med den :) Något nytt kanske som ni tidigare inte visste...

Vad heter du: Fredrik Karl Åke Andersson
Var bor du: Borås
Trivs du där: Ja då, även om man känner sig lite ensam ibland. Men visst, just nu trivs jag bra...tror jag.
Brukar du läsa horoskop: Ibland, senast för någon timme sedan, det var väl relativt positivt. Lyckotalet var 1 och lyckofärgen gul.
Har du körkort: Ja då, körkort och bil. Aldrig blivit stoppad heller, känns skönt med de böter vi har idag :S
Favoritdjur: Får nog bli hundar ändå...
Festar du mycket: Det går väldigt i perioder, men det blir ganska lagom. Hade tänkt gått ut igår, men det gick ju sådär...
Sprit, cider, vin eller öl: Öl, helt klart. Fagerhult ska det vara, snygg flaska och grymt gott öl!
Brukar du bli för full: Nej då, har koll, oftast...
Antal kuddar i sängen: 3 stycken. men sover bara på 1.
Äger du ett busskort: Jag äger nog något som gått ut för massa år sen... Men inget som funkar.
Vad åt du till frukost: 2 rostade med smör och ost, kaffe till det och en kaka efter.
Har du haft sex idag: Nope.
Nästa mål i ditt liv: Oj då, att bli klar med Mar&Landskap
Hur svarar du i mobilen: Beror på vem som ringer. Hur svarar jag egentligen? Bara med namnet tror jag, eller bara ett "Nämen hej!".
Antal timmar sömn inatt: 16 stycken, vet inte vad det är med min kropp. Kanske borde gå och ta lite prover för den senaste tiden har jag varit konstant trött..
Sov du ensam: Ja helt ensam, till och med täcket svek mig :(
Din hobby: Grafiskt formgivning och sen en massa mer, har lite väl mycket i luften ibland...
Vad är det för veckodag?: Söndag.
Vad åt du senast: En chokladbit
Vem fick du sms av senast: Mamma
Vem ringde dig senast: Therése som jag prata med, Molle som jag inte pratade med för då sov jag...
Godaste ölen du druckit: Fagerhult!
Vilka hårfärger har du haft: aldrig färgat håret, så den jag har nu i lite olika skiftningar beroende på hur solen vill ha det.
Vad såg du senast på TV: Hmmm, sov till en Bondfilm igår, såg jag den då? :S
Vad läser du för bok just nu: Väntar på min poesibok, bör komma på måndag. Sen ska jag nog börja läsa "Bedrägerihandboken". Grymt intressant bok som handlar om social manipulering, den får en att tänka till.
Längd: 178 cm.
Skostorlek: 42 på vänster fot, och 43 på höger, krångligt? Ja!
Hårfärg: Ja vad heter den? *rullar till spegeln* Nu var det ganska mörkt brun, med lite blont i, eller så var jag för trött för att se.
Är du kär i någon: Hmmm..tror jag börjar sjunga lite *ja vad svarar man på sånt, ja man svarar nog ingenting!* Haha, husguden Winnerbäck har åter talat...
Vad gör du om ett år: Jag jobbar där jag är nu och har antagligen grymt kul i livet!
Önskar du att du bodde någon annanstans: Både och.
Dricker du: Måttligt
Vilken parfym använder du: Ja vad heter den, Giorgio Armani Aqua Di?
Vilka skor använder du: Just nu ett par Puma Match med hål i sulan...
Dagens klädsel: Ett par jeans och en jättegammal grå t-shirt med 3 bilder av en bro på, inte vidare snygg men jag tvättar så jag har inte så mycket annat...

3 kommentarer:

~Lala~ sa...

haha damn du va snabb!

hade varit roligt om du hetat Fredrik Karl Alfred Svensson... då hade du blivit pop-eye :) 178 lång? whaaat? tack för att du underhåller en trist tenta-pluggs-dag som denna...

Anonym sa...

Ja fasiken, det var länge sen man läste listor.. o de e ju lika kul varje gång. Vi har tenta overload här i Malmö... så en till lista... SNÄLLA!!

Fredrik Andersson sa...

jag kommer med en till sen, ska bara hitta en lång och rolig :) Men nu såkar det, så då åker sladden ut. Jag återkommer!