free website stats program

2007-03-19

Mitt starkaste vapen är just nu inte starkast längre...

Det är med lite tunga ord jag sitter här på min stol och konstaterar att jag ser suddigt på höger öga efter smällen i lördags då jag drog på mig en hjärnskakning av en innebandyklubba som träffade precis på sidan av ögonbrynet... Huvudet värker stundtals men det kan jag leva med, men just ögat. Känns inget bra då jag använder synen att leva med. Den kompletterar mitt döva öra och jag tittar alltid mer än vad jag lyssnar. Det är dock sjukt konstigt hur ögonen fungerar, jag känner redan hur mitt vänstra öga tar mer kraft än det högra. Nu ska jag sluta för dagen då jag inte orkar så mycket mer och vet att en intensiv jobbperiod kommer komma, ska upp till sjukhuset och kolla ögonen nu... Håll tummarna!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hur går det för sjuklingen?