free website stats program

2007-03-20

Idag mår jag något bättre...

Igår var jag på ögon och fick konstaterat att inget var allvarligt skadat, skönt! De droppade i massa konstiga saker i ögonen, jag och ögondroppar är inte vänner. Sen droppade de i något som gjorde att jag såg jättesuddigt, så när jag kom ut från sjukhuset och satte på mobilen pep det till massa gånger, men jag kunde inte läsa vad det stog. Så var det hela kvällen, jobbigt värre. Att vara döv är en befrielse mot att inte se. Nu är jag snart åter på banan, ska sluta tidigare idag med för att inte börja för snabbt. Ögonen blir trötta riktigt fort då vänster öga jobbar så mycket hårdare.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ojdå, din stackare! Hoppas att du snart blir bättre. Kram J

Anonym sa...

haha. du och skador alltså!
Det är verkligen otroligt...

Fredrik Andersson sa...

Nu var det ju ett tag sen ;) Så nu var det dax igen. Han gjorde ju inte mål i alla fall, det får vara min glädje, samtidigt som jag har insett att synen r grymt viktigt! Så man lär alltid sig något nytt. Vad blir nsäta grej tro? Hmmm