free website stats program

2006-12-15

Vilken jättekonstig dröm jag hade inatt...

När jag åkte till jobbet slog det mig att jag hade ju drömt det jag hade funderat på under morgonen. Allt gick ut på att jag träffade Simpa och han hämtade mig i sin bil, av någon anledning gick den jättefort och han skulle sälja den så han ville som han sa "gasa ut den". Det konstiga var att när vi var över 250 så åkte vi på bakhjulen. Så ute på landsvägen åkte vi på bakhjulen, han var glad, jag var mest rädd... Men sen kom en kurva, det såg vi båda men Simpa fick för sig att vi skulle åka av vägen och flyga iväg, sagt och gjort. Då kommer det konstiga in i bilden, när vi flög där blev det ett jättetryck i örat och sen hörde jag :) Det var som om en prpp helt plötsligt bara släppte och det började typ rinna ut vatten ur örat. Sen hamnade vi hemma hos någon som bodde där, var inte så populärt hos hennes kille så vi fick fly...

...sen vaknade jag!

Så kan det gå ibland :D

Inga kommentarer: