free website stats program

2006-12-16

Listor kanske inte är så kul...? :P

Ensam och lite uttråkad, då får det bli en lista :) Eller jag väntar på att filmen på TV4 ska ta slut.

1. Kan du fixa en punktering och byta torkarblad själv?
Japp, inga problem...
2. Hur äter du ett äpple?
Tuggar det som man brukar antar jag :S
3. Är du rädd för små svarta kryp med många ben?
Nej inte direkt, men förtjust är jag väl inte heller.
4. Big Brother eller Sportnytt?
Sportnytt, för att citera lite "Stackars dom som stänger in sig 100 dagar utan heder, stackars dom som lever så, och stackars dom som tittar på..."
5. Rent spontant, om du får välja en present till dig själv, vad skulle det bli då?
Nintendo Wii, eller massa annat jag behöver till lägenheten.
6. Är du mörkrädd?
Inte direkt, men kan skrämma upp mig själv så börjar jag med det så är jag det..
7. Resmål som fascinerar?
Hmmmm...finns ju många, men just nu alptopparna.
8. Ditt senaste telefonsamtal?
Hmmm...ringde Sigge för ett tag sen.
9. Om du får välja en artist som kommer och spelar för dig på din födelsedag, vem blir det?
Winnerbäck... Eller kanske Andersson-Wij
10. Förrätt eller efterrätt?
Förrätt.
11. Bästa stunden på dagen?
Beror på, finns ingen bästa stunden, omgivningen för stunden bra...
12. Tre saker du alltid har med dig?
Mobilen, Nycklar, Plånbok.
13. E-post eller snigelpost?
Helst snigelpost men blir ju alltid E-post tyvärr. Handskrivna bred är ju riktigt bra, så har ni inget för er, skriv ett till mig :) Då blir jag grymt glad.
14. Den senaste komplimangen du fick?
Hmmm...vad kan det vara? Fick nog någon igårkväll i telefonen men då var den nog ironisk ;)
15. Senaste gången någon skällde på dig?
Kommer inte ihåg när jag blev utskälld senast...

Inga kommentarer: