free website stats program

2006-12-20

En morgon med smärta...

Allt började bra, jag kom upp 06:15 som planerat, tänkte att jag inte skulle duscha då jag gjorde det efter innebandyn igårkväll men insåg sen att jag borde bli lite piggare. Sagt och gjort klev jag in i duschen, insåg att det var en grymt skön dusch och efter ett tag skulle jag böja mig efter schampoflaskan, pang så högg det till i hela ryggen, trodde nästan jag skulle dö :S Så nu sitter jag här med ett underbart ryggskott och vet inte riktigt vart jag ska ta vägen. Mamma hade tid hos kiropraktor klockan 8 så jag ska sno den tiden... Har kundmöte klockan 8.30 så jag vet inte riktigt hur denna dagen kommer fungera. Sen har vi ju tokmycke på jobbet som måste bli klart, det känns som om detta kom i helt fel tidpunkt, men kommer sådant här någon gång rätt? Jaja, bara att bita ihop, det ända roliga var att jag fick känna hur det kändes, har alltid undrat...

2 kommentarer:

Brunkullan sa...

Uschiamej!!
Hoppas ryggen ordnar till sig nu då innan jul.
Eller till det är dags att sätta upp tapeterna från LA!!

Vilka blev det?
Inredningstokig vet du, så jag vill ju veta:-)

Fredrik Andersson sa...

Det blev den här: http://www.lauraashley.com/invt/3285568&bklist= Ser inte så mycket av den dock, den ger en ganska dålig bild av hur den ser ut. Sen funderar jag på att sätta den beiga varianten i köket :)