free website stats program

2006-12-13

En 3-lista...

Det är jobbigt när jag springer på listor hela tiden, då måst eja ju göra dem :D haha. Denna är snodd av Fantastiska-Fyran. Läs om ni orkar, sno om ni vill :)

Beskriv 3 saker i ditt utseende
Lite längre hår, konstiga fötter (utseende?), normalviktig.

3 Favoritfilmer
Inside Man - Grymt bra film.
The Rock - Nostalgi som bara den!
Sällskapsresan - Vad kan man inte säga om dessa?

3 Favoritskivor
Ternheim-Seperation road - Bra skiva rätt igenom
Winnerbäck-Vatten under broarna - Lite lagom depp och glatt på en och samma gång.
Nirvana-senaste samlingsskivan vad den nu heter, grym att jobba till. :)

3 Favoritböcker
Jag läser ju så lite, ingen bra fråga för mig. Får gräva lite i hjärnan för att se vad jag hittar.
Läckberg-Predikanten, läser (lyssnar) på den nu.
Bedrägerihandboken - Social manipulering är grymt intressant.
Just for Fun, mannen bakom Linux - Rolig bok :D

3 Förebilder
Oj då, svår fråga. Har många förebilder inom många olika områden. Plockar lite här och där. Men ska jag välja 3 blir det nog Peter, Mamma och hmmmm...Steve Jobs. Sen finns det ju massa andra som gör bra saker, men de tänkte jag inte på just nu i alla fall.

3 Saker jag gärna äter
Skaldjur, Gourmet-chocklad från JamJam, Hönekkaka med västkustsallad och skinka :)

3 personer jag skulle vilja bli strandad med på en öde ö
Det beror ju helt på vad man ska göra på ön, eller tolka nu mig rätt :) haha. I nuläget kan jag nog inte välja 3 personer, men ni vet säkert vilka ni är ;)

Varför?
Jag har ju inte valt några så jag kan ju inte motivera heller. Fast jag tar med Peter då, han är rolig :)

3 Ovanor/Dåliga egenskaper
Stökar ner ganska lätt.
Missar motionen lite för ofta just nu.
Glömmer stanna upp och vara glad för det jag har och säga det till de som behöver veta det.

3 Bra egenskaper
Ställer upp om någon frågar.
Gnäller inte så mycket.
Givmild.

3 Ord mina kompisar skulle beskriva mig med
Positiv, snäll och rolig. Kan ju hoppas i alla fall.

Mina 3 bästa råd
Ha kul!
Var ärlig!
Gör det som känns bäst, bara man tänker på de berörda...

Inga kommentarer: