free website stats program

2006-12-31

Årets-lista...

Snodde den från Lala. Var ju ett tag sen jag postade en lista.
Nu ska det nya året snart ringas in. Dax att dra sig och börja göra i ordning sig.

Årets sötaste: Mitt kusinbarn Tindra får det nog bli...
Årets roligaste: Hmmm...har varit ett jobbigt år på alla sätt och vis, så vad har egentligen varit roligast? Får nog bli någon konsert, Winnerbäck Göteborg då jag var själv och bara var jag (och alla andra förstås som jag inte kände men lärde känna, kanske inte alla tusentals men de runt omkring mig :) )
Årets fylla: Får nog bli Idol STHLM, lite för mycket av det goda, men det var en bra kväll :)
Årets uttryck: Finns ju massor från min sida känns det som, jag är så trött på alla mina uttrycka att jag inte vill skriva något...
Årets place-to-be-in: Ja du, svår fråga, har inte varit på så många ställen, Borås hamnar ju inte så högt upp, får stå mellan STHLM och Malmö då, och då vinner Malmö för där har jag inte haft något att göra med jobbet. STHLM har bara varit jobb.
Årets surprise: Att jag började jobba på Big Cat.
Årets big no-no: inte den blekaste.
Årets konsert: Anna Ternheim konserthuset Göteborg
Årets granne: Simpa, vilka kvällar det var då vi bodde grannar. Sena och grymt roliga.
Årets läskigaste: Att gå från jobbet sent på kvällen då det har varit lite inbrottsförsök den senaste tiden. T.ex. när vi har varit här :S
Årets alltid-redo-för-en-fika-vän: Har ingen sådan just nu, men har många jag gärna tar en fika med, men inte någon spontanfikare.
Årets fobi: Har ingen jag kommer på nu.
Årets miss: Svår fråga, säkert någon konsert jag velat gå på.
Årets finaste komplimang : Kommer inte på någon, så många komplimanger får jag :(
Årets ångest: Finns nog ingen årets ångest...
Årets mini-me: Har nog ingen.
Årets motto: Jag sänger aldrig nångsin några dörrar...
Årets festprinsessa: Sofia ;) Inte många som får sen den dock, inte i Malmö i alla fall... Säger ju det föresten, det är här i Borås det händer :P ;)
Årets drygaste: Min fot...
Årets jag-borde-ringa-oftare: Mormor
Årets längtan: Pudersnö upp till midjan... Men en sandstrand går också bra.

Gott Nytt År!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej
Nu blev jag jätteglad när jag fick bli årets festprinsessa!! :D
KRAM

Anonym sa...

Jag vill också se festprinsessan!! =(

Fredrik Andersson sa...

Kul att man kan glädja någon ;) Man blir årets festprisse om man hittar någon stå och strectha mot varmvattensbredaren i frådet :D Du får komma till Borås Natti ;)