free website stats program

2006-12-10

Grymt rolig helg som avslutades av med ett stort gäng muskler...

När jag kom hem inatt låg en recension på sängen, "Det kan inte bli bättre" var rubriken och BT gav John Ledgend en 5:a, rättvist bedömt? En lite för lätt 5:a då det enlig mig krävs grymt mycket för det betyget. Själv ger jag den en 4:a, det var riktigt bra stundtals och KB var ett riktigt skönt ställe, påminner lite om spelningen med Winnerbäck på Kåren 05. Liten publik med otrolig närvarokänsla.

Sen får jag tacka för de andra dagarna i Malöm, tack. När jag åkte hem var det självklart strul, banarbete var det mellan Halmstad och Göteborg. Så det blev buss som gjorde att jag blev 50 minuter sen. Kunde väl i alla fall blivit 1 timma sen så jag kunde kräva pengar. Träffade i och för sig både trevligt folk på tåget som på bussen. Konstigt nog var båda lite av surfarkillar. Busskillen var helskön, en stockholmare som bodde i den opersonliga staden Göteborg :)

Väl i Göteborg irrade jag runt på gatorn tills jag kom rätt, sen började en av de tråkigaste kvällarna i mitt liv. Har haft tråkigare men det var bara segt och inget hände. Musiken var dålig, lokalen var tråkig, buffen var riktigt konstig, laxen var så salt att käkarna drog ihop sig. Fick dock till en del roliga kommentarer, råkade visst tänka högt när jag satt vid bordet, vad som hände får ni veta någon annan gång ;) Det var bara jag och massa muskler, oj vad liten man kände sig. Atlas är verkligen stor :)

Nej nu ska jag ut och göra lite vofflor.
Ha det gott,
igelkott!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Va fasiken! Va fick tjejerna i Casa de las chicas för betyg då? ;)
John va hetare än hetast d e bara å erkänna fredrik! =) tack för en kul helg!

Fredrik Andersson sa...

Haha... Ni kan väl få en 5.a då ;) :P