free website stats program

2006-12-16

Lägenhetsrenovering i full gång...

Schweizerosten börjar nu bli en helt annan typ av ost. Så kändes det som när jag gick in i lägenheten igår, det var riktigt mycket hål i väggarna och jag insåg ganska snabbt att det var mer spackel som skulle gå åt än vad jag tänkt mig. Men nu är allt arbete igång i alla fall, går riktigt bra :) Det kommer bli kanon, hoppas jag. Ska dra till Göteborg imorgon och köpa en tapet jag vill ha, den är riktigt fin och ska vara i det så kallade matsalsrummet :) Sen börjar jag nog måla lite också.

Köpte soffa idag med, dock var det låååång leveranstid, får den inte fören vecka 6. Visste ju redan i november vad jag ville ha för soffa men sen tvekade jag och vågade då inte beställa någon, men nu är det gjort :) En grön en som kommer bli bra... Det är soffan Coffee från Mio, byggbar soffa som går att få på massa olika sätt.

Inga kommentarer: