free website stats program

2006-12-11

Jag och listor...

Sprang på en lista till... Så det var bara att svara.

1.) När du duschar, startar du vattnet och sen går in eller går du in och startar vattnet?
Startar vattnet och sen går in, vem går in och startar och får kallt vatten på sig? :S

2.) Läser du texten på schampooflaskorna?
Inte så ofta, läser på så det är schampo bara...

3.) Har du någonsin duschat med någon av det motsatta könet?
Ja.

4.) Har du någonsin borstat tänderna i duschen?
Ja, det är ju hur bra som helst :)

5.) Hur gammal ser du ut att vara?
Jag ser nog ut som en 20-åring... Eller 21 åring menar jag ;) :P

6.) Vilken är den senaste låten du lyssnade på?
Radion står på här hela tiden, nu spelas något jag inte har kolla på, men dåligt är det i alla fall...

7.) Har du nyligen blivit medlem i något?
Nej, inte vad jag kommer på i alla fall.

8.) Vad är dina planer för helgen?
Jag får lägenheten på fredag, så det bli väl lite pill där :)

9.) Har du någonsin smugglat in något i USA?
Nope, har inte varit där, tyvärr...

10.) Blir en kille/tjej som spelar gitarr mer het?
Nja, en tjejtrummis är coolare...

11.) Bor du i en stad med ett bra idrottslag?
Elfsborg, vad mer kan man säga...

12.) Hur många tror du kommer på din begravning?
Ja du, de som har gillat mig, hur många, det får vi se...

14.) Har du fler fiender än vänner?
Nej, fiender är inget för mig.

15.) Har du skickat ett anonymt brev?
Inte ett enda, kanske ska börja. haha.

16.) Kan du fixa din egen bil?
Ja lite, men är verkligen ingen bilmänniska.

17.) Har du någonsin sagt nej till en dejt?
Tror inte det, stänger ju inga dörrar :P Fast hur ofta går jag på dejt..hmmm

18.) Är du smartare än dina vänner?
Klart jag är!

19.) Har du någonsin stulit något från dina vänner?
Tror inte det. Har nog lite saker som jag glömt lämna tillbaka, men de lånar jag bara ;)

20.) Har du någonsin suttit i fängelse?
Nej.

21.) Borde du ha gjort det?
Nej det tycker jag inte...

22.) Gillar du lukten av öl?
Lukten...hmmm...nej.

23.) Har du någonsin dött eller dödat någon i en dröm?
Nej.

24.) Har du någonsin gett till välgörenhet?
Ja, gör det relativt ofta.

25.) Skulle du döda en hund för 1000 dollar?
Nej det tror jag inte.

26.) Blir du någonsin deprimerad?
Ja då, det kommer och går...

27.) Bor du med dina föräldrar?
I några dagar till, ska bli skönt att komma ifrån igen :)

28.) Har du planer för framtiden?
Planer...ja du, hur är det med dessa planer egentligen? Vissa finns, andra inte...

1 kommentar:

Anonym sa...

Someone loooves listor! =) & dom där jäkla öppna dörrarna poppar upp överallt! haha