free website stats program

2006-12-26

Köket börjar ta form...

Då har jag rivit tapet idag i köket, blev både glatt överraskad över att borden släppte riktigt bra och förvånad när jag fick med mig hela tapeten på vissa ställen. Det kommer innebära massa spackel och mycket slipande. Hatar att slipa väggar. Men det är ju kul när det blir klart :) Sen åkte det gräsliga blåa kaklet ner oxå, och nu börjar jag tycka om köket :) Har varit lite skeptisk till luckorna men nu när "kaklet" har fått en annan färg blir det kanon :) Ska leta efter tapet nu i dagarna oxå, ska ha något som går i grått tror jag, en ljus tapet ska det vara i alla fall...

Sen har min iMac börjt krånglia igen, eller jag har inte använt den sen jag fick tillbaka den från lagning, och de verkar inte ha lagat den, bara gjort den ännu sämre. Så nu är det 3.dje gången jag kommer lämna in den för samma fel... Ska bli ett nöje att gå ner till butiken och klaga lite... För vidare glad är jag inte!

Inga kommentarer: