free website stats program

2006-12-04

En lista till...

Hittade en ganska rolig sak på nätet :) Så varför inte göra den?

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
"Radiopladdret tystnade, och det skulle inte återkomma förrän han kopplat över till tornet i Roanoke..." Ur Domarens Brev - John Grisham

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Datorfodralet till min bärbara.

3. Vad var det senaste du såg på tv?
Anna Phil på TV för bara några minuter sen.

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
20:57 (hon var 20:57. Weeee, grym jag är :D )

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Pappa som klampar runt i huset, och micron som piper...

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Gick från bilen in...

7. Vad tittade du på, innan du började svara på den här undersökningen?
Om någon kommenterat en dikt på Sockerdricka.

8. Vad har du på dig?
Ett par Diesel-byxor och min t-hirt "We will continue to support the classics"

9. Drömde du något inatt?
Inte inatt, men natten innan, oj vad det höll på...

10. När skrattade du senast?
Efter matchen, och när Jimmy trillade över sargen, han bytte och glömde lyfta på fötterna, helt plötsligt låg han där...

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Faktiskt inget på väggarna, flyttkartonger som står här dock, men de är ju inte på väggarna, men de täcker väggarna fint :)

12. Har du sett något konstigt på sistone?
Hmmm...jo då, men vad kommer jag inte på nu..

13. Vad tycker du om den här utmaningen?
Jo då, kul, men konstig fråga, så nu börjar jag ogilla den... Utmaning..hmm..absolut inte.

14. Vilken var den senaste film du såg?
Nya Bond-filmen, men det var ju ingen höjdare...

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Något roligt till alla mina vänner :D Och en TV till Molle så han kan följa Let´s Dance.

16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
Det här var inte lätt, jag var med i tidningen och gjorde sandprydnader en gång...

17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
krig.

18. Tycker du om att dansa?
Haha, vilken fråga till mig. Det var grymt i STHLM senast, men annars vet jag inte. Jag vill kunna dansa men på något sätt kommer jag aldrig till skott. Jag måste bli som han i Shall we dance och börja dansa, men jag börjar nog oxå i smyg :D

19. George Bush?
Nja, det finns väl lite att klaga på.

20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
En tjej - Elmine, kille får tjejen bestämma :D Nej men det finns fler snygga tjejnamn än killnamn.

22. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?
Ja då...

23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
"Du stängde aldrig nånsin några dörrar, grymt filosofi. Lasse sitter där borta."

24. Vilken person vill du ska svara på de här frågorna?
Ja du, den som orkar...

2 kommentarer:

Anonym sa...

På torsdag och på fredag ska vi dansa Fredrik ;)

Fredrik Andersson sa...

Haha, tror jag glömmer dansskorna ;) :P
jag är verkligen inte alls sugen på att dansa, så förvänta er inget!