free website stats program

2007-04-05

Vilken frukostresa...

Det blev jag som fick åka och köpa mackorna då Göran komme in lite senare. När jag åker ser jag först en bil som kört över kanten som om han trott det var en väg men den slutar ju där. Vissa dagdrömmer lite väl mycket när det kör bil. Eller så är det en ny uppställningsplats, men har svårt att tänka mig det.

När jag parkerar bilen i stan är jag fullt medveten om att jag måste lägga i pengar, men jag ska ju bara köpa 2 mackor och sen komma tillbaka. Så jag kollar mig runt och ser ingen vakt, de brukar ju synas ganska tydligt när de kommer då de har nya jackor. Såg ingen, men när jag nästan är vid Orion går jag in i en vakt. Han har också med sig en som ska läras upp, det innebär att då lappas det utan kompromisser. Vänder lite diskret, lägger i en 5.a och sen går jag till Orion en andra gång. När jag kommer tillbaka står de båda vid min bil, kan dock inte lappa då jag betalat. Ibland har man turen på sin sida!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, ja, någon gång måste man ha tur också! För övrigt rolig kommentar om lärlingen =)

Anonym sa...

Ibland har man änglavakt!