free website stats program

2007-04-17

Morgonens funderingar.

Från att ha mått riktigt dåligt igår, mådde illa och sen när jag väl skulle sova kunde jag inte sova. Jag låg där i sängen och bara vred mig, låg egentligen inte och funderade på något speciellt utan bara ville somna. Sen vaknade jag konstigt nog pigg och utvilad redan 06:00 och hoppade i duschen, med tanke på den goda tiden fick jag för mig att sätta mig ner och bara njuta av vattnet och lugnet. Sagt och gjort, men när jag reste mig upp reste jag mig rätt in i kranen och träffade ryggslutet. Föll framåt och helt plötsligt låg jag på andra sidan av badkaret. Den träffade verkligen bra, jag tror det var ungefär som i filmen The Rock när Mason blir nerslagen efter att ha kommit fram till de onda på Alcatraz. Vid kommentaren "they are destroyed, fucking general sir" (oj vad jag kan :D haha). Sen åkte jag till jobbet och hamnade bakom en bil, då kom en fundering, den hade registeringsnummer 001 och då kom jag att tänka på den där leken när man ska få ihop från 001 tilll 999 i numerordning. Och då slog det mig, att de orkar, jag har hittat 001 men ska absolut inte fortsätta, det insåg jag ganska fort.

Så jag har konstaterat att jag har gjort en The Rock och att jag inte ska börja med den där jobbiga leta nummer-leken.

Tack och hej!

Inga kommentarer: