free website stats program

2007-04-13

Min första parkeringsböter.

Då har jag lyckats skaffa mig den första parkeringsböter. Fick den den 2.dre mars men då satt det ingen lapp på rutan utan fick en påminnelse nu. Vart fick jag den då? Jo i Malmö, det finns visst någon förbjudet-plats på Möllevångsgatan, hade jag inte en aning om. Vart kan jag ha stått Sofia? Det var på fredagen när jag hämtade dig, ställde jag mig så galet när vi kom tillbaka? Hmmm.

Jaja, 500 spänn fattigare blev jag i alla fall.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Tjena gröngöling ;)
Här har du en galning som nog sitter på minst fem individuella bötrar! :(

Fredrik Andersson sa...

Haha, vad sysslar du med? Men är det parkeringsförbud på den gatan? :S

Anonym sa...

...och förövrigt heter det faktiskt parkieringsBOT. En bot flera böter. *språkpolis*
Men jag har faktiskt också fått en bot en gång. Det är inge ball.

Fredrik Andersson sa...

Sorry Anna, jag fick en Bot :P