free website stats program

2007-04-30

Hmmmmm....

Blev bara galet tänkig och måste skriva av mig, eller galet tänkig kanske är fel ord. Lite tankeverksamhet i huvudet bara :)

1) Vilken underbar låt.
Igår när jag åkte hem från stugan lyssnade jag på låten Nästan Perfekt med Winnerbäck. Det är så galet bra...

"Nu släcker dom på scenen
Nu återstår ett öronsus
Spara känslorna till gryningen
Ta in varenda blick och alla ord"


2) Mailens rädsla.
Det är med rädsla jag kolla min mail dagligen nu, jag avskyr när moralmailen kommer då hjärtat börjar blöda och man vill gömma sig under täcket. Avskyr! Hoppas de inte kommer, men risken är nog ganska stor. Konstig tanke? Nja, orkar inte skriva mer, ni som känner mig kanske fattar :)

Dagens 2 funderingar helt enkelt, nu ska jag jobba en stund och sen blir det ut i solen!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Aha hej Filifjonkan här är Winnerbäckstextberoende,,långt ord det där. Har alla hans cd och konserter. Han är duktig textskrivare.Lyssnar dagligen på honom men mycket annat med. Kul att du gillar hans låt med.Försvann du efter din "vräka ner dig med lukter" det blir som du sa dubbelt upp. Man luktar som en same..enris

Fredrik Andersson sa...

Hej, kul att du skriver. :) Ja jag är också lite av en Winnerbäcksamlare... :) Det har varit lite mycket så därför försvann jag, har ju varit ledighet. Återkommer imorgon...

Anonym sa...

Vi som inte känner dig förstår inte.. =(

Fredrik Andersson sa...

Anna; det kanske kommer en uppföljning någon dag ;)