free website stats program

2007-04-15

Galet bra gårdag.

För det första måste jag konstatera att jag over riktigt länge nu, det är ofta på helgerna som telefonen ringer och den som ringer inte får ett allt för trevligt bemötande, Jaja, nu är det konstaterat i alla fall, vad beror det på tro?

För det andra får jag be om ursäkt redan nu över stavfelen, mina ögon sitter ihop, huvudet tycker det blev en aning droppe jäger för mcyket igår, men jag hoppas ni har överseende.

Nu då till gårdagen, den var så galet bra, den började med att jag, Elin och Sigge var i stugan och höll på med tomten, mer om det i Sommar-bloggen när jag fått bilderna från Sigge. Sen hade Sigge tvingat iväg sina brorsbarn på Turtles så då slutade vi. Då åkte jag hem och lämnade skräp i brämhult och fastnade där med lite mat och så.

Sen åkte jag till Andreas & Evelina där det var riktigt roligt, där även Camilla kom sen. Kul! Spelade Uno, delade på lite Mateus med en liten Jäger vid sidan. Sen blev jag hemkörd av Evelina, och nu får jag hämta min bil i stan sen. När jag orkar... Det konstiga var i natt att när jag la mig fick jag för mig att sova med strumorna på, tycker det kan vara skönt ibland. Men under natten har jag konstaterat att min högra strumpa har varit halvt avtagen men inte gjort något åt det. Så nu ryker de båda av.

Tack för mig.

2 kommentarer:

~Lala~ sa...

haha första reaktionen "varför skriver han så konstigt?" andra reaktionen "jag känner igen det där med sockorna + andra klädesplagg haha"
glöm inte mitt tips om hur man kurerar en jobbig bakfylla :) kram

Fredrik Andersson sa...

Haha, nej då, jag ska inte glömma ;) Glöm inte själv! :P