free website stats program

2007-04-19

Shit vad jag mår dåligt...

Vaknade i morse av en grymt huvudvärk, sen när jag låg där blev jag galet yr, precis som när jag hade lägesyrsel. Med tanke på att mitt balanssinne är lite knas blir det så ibland. Varför blir det bara värre och värre för varje dag som går? Är man sjuk ska det ju bli bättre och bättre. Har ju nästan slockant 21:00 varje kväll, lika så igår. Är jag så här kommer jag inte kunna komma ner till Malmö, tråkigt. Men vi får se hur dagen fortlöper...

5 kommentarer:

Anonym sa...

:(
Jag vill ju att du ska komma...!

Fredrik Andersson sa...

Jag vill också komma. Men mår jag så här känns det ju inge vidare... Festen börjar ju 20:00, om jag slocknar vid 21 blir det ju inte så bra...

~Lala~ sa...

krya på dig!

Fredrik Andersson sa...

Tackar. :)

Anonym sa...

Nu får du rycka upp dig Fredrik. Allt kommer lösa sig o bli superbra!! Tänd lite ljus o samla lite positiv energi ;) Puss!