free website stats program

2007-04-24

Lite nytt till samlingen.

Jag shoppade lite nytt Winnerbäck till samlingen igår, känns riktigt bra.

Det jag shoppade loss på var denna, LP.n Stackars hela Sverige. Ni som känner mig tänker säkert "Men han har ju redn den", visst men...


...den är ju signerad. "Men det är ju hans också" tänker säkert du. För alla 1000 exemplar är ju signerade. Helt klart, men...


...jag hade inte nummer 2!


Helt klart en riktig guldklimp till samlingen, plus att jag kan sälja den jag har och på så vis få nummer 2 till ett riktigt bra pris. Köper ju bara Winnebäck-saker till bra pris.

3 kommentarer:

Anonym sa...

halo igen
jag kommer hem i helgen, kan vi inte åka och kolla på din sommarstuga då? :D
Kram sofia

Anonym sa...

Åh vad dumt att du inte e vaken de tider som jag är pratsugen :( Som typ nu klockan två på natten. Jag har ju maaaasssoooor o berätta :P
Ps ring inte o väck mig imorgon bitti bara för då blir jag sur (o e garanterat inte pratsugen) ;)
Kram

Fredrik Andersson sa...

Sofia, visst kan vi det. Ska till Göteborg på lördagen.

T: Ja men jag ringde vid 22:30, då svarade du inte. Då var jag pratsugen. Om jag kanske ska ringa nu? ;) :P Men ja just det ja, du har ju jobbat.