free website stats program

2007-04-30

Sveriges mest meningslösa lediga dag.

I lördags var det 6 anmälningar av misshandel i centrala Borås, en av dem var mer allvarlig. jag är glad att jag inte gick Stora Brogatan hem efter krogen. Det är galet, på Borås största gata där man bör känna sig säker för att folk är i rörelse och inte något skumt händer det. Helt oprovocerat.

Risken är stor att det blir ännu värre idag, då denna dagen endast är till för att supa på. Okej, kungen fyller år och vi ska demonstrera imorgon. Men det har ju inte blivit det primära direkt.

Så jag säger ner med denna dag, hellre jobbar jag imorgon och skonar vissa oskyldiga/skyldiga från att bli misshandlade. Det ska jag demonstrera om imorgon, ner med 1.a maj och kungens födelsedag!

Tack och hej!

Inga kommentarer: