free website stats program

2007-08-14

Tillbaka!

Jag tror jag ska komma ur min dvala som kändes som om den var livslång. Semestern har gjort mig nät och telefontrött, surfar inte, ringer inte, utan bara är vid min stuga känns det som. Skaffar nya intressen som bowling och väntar just nu på mitt egna klot. Men nu får det bli ändring på det, nu ska jag ut i den stora välden igen...! Börja blogga, börja surfa och börja ringa. Jag ska lyfta luren och åter bekanta mig med plattan med siffror, jag ska bli ett med siffrorna igen.

Så nu är jag tillbaka och skriver, och snart kommer det säkert ringa i din telefon, dock inte ikväll för ikväll spelar Elfsborg!

Överst på telefonlistan står Therése så nu är det nära att det ringer ;) "Bättre sent än aldrig" hoppas jag att du kommer godta. Sen kommer ni andra på delad andraplats.

4 kommentarer:

Tess sa...

Jag trodde du hade glömt bort mig..snyft ;)
Närå, jag e ju inte bättre själv. Vi lever ett busy life du o jag :p
Kram

Tess sa...

Glömde.. Välkommen tebax!!

Fredrik Andersson sa...

Jag har verkligen inte glömt dig, du anar inte hur många gånger jag tänkt att jag måste ringa. Så många gånger att det känts jobbigt. Ja det är ju så med livet ibland, du är ju högt uppsatt på en advokatbyrå och det är inte lätt. Det är tufft för oss byrå-folk ;)

Anonym sa...

hej & välkommen!