free website stats program

2007-08-21

Jag tar över efter tanterna...

Det är som en konstig läggning, eller så kanske man inte kan säga. Ni som vet hur jag bor vet att från mitt matsalsrum (låter som om jag bor i ett slott...hmmm) ser jag andra lägenheter. Kommer jag hem på natten, eller till och med på kvällen - bara det har blivit så mörkt att folk har lagt sig och det bara är tänt i vissa lägenheter - kan jag ställa mig i fönstret och bara begrunda. Och nyfiket hålla koll på mina "grannar". Absolut inget sexuelt anspel här utan bara nyfikenhet, man ser TVn rulla och undrar varför. Klockan kan ju vara 4 på natten. Undra i vilka fönster det lyser i ikväll?

2 kommentarer:

Brunkullan sa...

Haha...undrar om dina grannar läser här?
Det vet du om du ser att de drar för ikväll...hihi;-)

Susanne

Fredrik Andersson sa...

Susanne: haha, ja jag lär väl märka :D haha